Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 44
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 5 »

Мета курсу. Розвиток у школярів психологічної готовності щодо здійснення особистісного професійного самовизначення в типових та нестандартних ситуаціях обумовлених сучасною ринковою економікою.

Необхідно виділити наступні складові, що визначають готовність до усвідомленого та відповідального вибору:

1. Когнітивна готовність, що включає в себе певний обсяг необхідних теоретичних знань без яких неможливе успішне здійснення професіного самовизначення.

2. Функціонально-діяльнісна готовність передбачає володіння вміннями і навичками сприймати і аналізувати інформацію, постулювати альтернативи вибору, що визначає альтернативи можливих дій в ситуації вибору.

3. Ціннісно-мотиваційна готовність, визначає сенс вибору, мотиви і цінності, що лежать в його основі.

4. Вольова готовність до реалізації прийнятого рішення, в основі якої лежить розвиток емоційно-вольової саморегуляції, уміння долати зовнішні і внутрішні перешкоди.

Мої файли | Переглядів: 363 | Завантажень: 9 | Додав: elena | Дата: 08.09.2015 | Коментарі (0)

Метою даної програми є забезпечення сучасного уніфікованого цілісного інформування й навчання учнів з профілактики алкогольних проблем в умовах загальноосвітніх навчальних закладів I-III ступенів.

Основними завданнями факультативу «Відверта розмова» є:

системне проведення профілактичних занять;

підвищення соціальної та особистісної компетентності учнів;

забезпечення цілісного інформування і навчання з питань попередження алкогольних проблем;

формування навичок підтримки здорового способу життя;

формування навичок особистісного захисту, а саме: протистояння соціальному тиску, відстоювання власної позиції, впевнена поведінка, ефективне спілкування, критичне мислення, самоповага, самоконтроль, прийняття рішення;

зменшення особистісних факторів ризику та підвищення особистісних факторів захисту;

підвищення компетентності батьків щодо факторів захисту від алкогольних проблем в умовах сімейного життя;

допомога батькам в  усвідомленні того, що головна роль в профілактиці проблем, пов’язаних із вживанням алкоголю, належить сім’ї.

Мої файли | Переглядів: 856 | Завантажень: 113 | Додав: elena | Дата: 08.09.2015 | Коментарі (1)

Мета курсу:

  • ознайомлення учнів зі світом професій, їх вимогами до індивідуально-психологічних особливостей особистості;
  • підготовка учнів до свідомого вибору майбутньої професії;
  • підвищення рівня психологічної компетентності учнів; розширення межі само сприйняття;
  • формування адекватної самооцінки;
  • потреби у самовдосконаленні;
  • створення умов для самопізнання, пізнання своїх індивідуальних особливостей, необхідних при виборі майбутньої професії;
  • надання необхідної інформації про шляхи оволодіння майбутньою професією;
  • формування потреби у самовдосконаленні.
Мої файли | Переглядів: 433 | Завантажень: 9 | Додав: elena | Дата: 08.09.2015 | Коментарі (0)

Головна мета курсу – поглибити навички самоаналізу і саморозуміння, розуміння почуттів і мотивів поведінки оточуючих, навчити вмінню знаходити вихід у скрутних обставинах, долати блокуючі неприємні почуття і власну невпевненість, будувати життєві перспективи.

Завдання курсу:

  • психологічна підготовка до свідомого дорослого життя;
  • формування гуманістичного світогляду;
  • розвиток психологічної культури учнів;
  • навчання учнів вмінню знаходити вихід у скрутних обставинах, долати блокуючі неприємні почуття і власну невпевненість;
  • підготовка до свідомої активної участі в суспільному житті Української держави.
Мої файли | Переглядів: 292 | Завантажень: 10 | Додав: elena | Дата: 08.09.2015 | Коментарі (0)

Основною метою факультативу є формування психологічної готовності юнаків та дівчат до шлюбу. Завдання курсу: підвищення відповідальності молоді перед сімейним життям; формуваннята соціальної престижності батьківства і материнства; ознайомлення старшокласників з психогігієною статевого життя, типовими проблемами подружнього життя; пропаганда здорового способу життя; висвітлення питань найбільш раціонального ведення господарства, ефективної та економічної організації бюджету сім'ї.

Мої файли | Переглядів: 392 | Завантажень: 9 | Додав: elena | Дата: 08.09.2015 | Коментарі (0)

Метою спецкурсу є формування в учнів комплексу наукових знань з методики проведення наукових досліджень, аналізу й синтезу отриманих результатів, оформлення наукової праці і представлення наукових результатів в публікаціях та доповідях.

  1. Основні завдання спецкурсу:
  • Оволодіння типовими процедурами дослідження, структурними моделями викладення матеріалу і відповідними формами лінгвістики
  • Ознайомлення з методами збору, класифікації та аналізу наукової інформації, з особливостями дослідницького процесу, з правилами планування та написання наукових доповідей, наукових робіт.
  • За підсумками вивчення спецкурсу 
Мої файли | Переглядів: 325 | Завантажень: 7 | Додав: elena | Дата: 08.09.2015 | Коментарі (0)

Провідна дидактична мета курсу «Конфліктологія у школі» - формування  в учнів теоретичних знань та практичних навичок оволодіння формами спілкування, які сприяють конструктивним виходам із конфліктів та активізують творчий потенціал учня за рахунок глибшого пізнання себе,  свого внутрішнього світу.

Основними задачами курсу є:

– пізнання загальної структури особистості;

– визначення складових спілкування і взаєморозуміння;

– усвідомлення причин конфліктогенності особистості в соціуму;

– знайомство зі структурою та динамікою конфліктів;

– аналіз конфліктів і пошук шляхів їх розв’язання, корекція стосунків;

– навчання методам самодіагностики соціального та психічного стану особистості;

– оволодіння способами запобігання конфліктам.

Мої файли | Переглядів: 363 | Завантажень: 9 | Додав: elena | Дата: 08.09.2015 | Коментарі (0)

Мета курсу – психологічна підготовка старшокласників до майбутнього самостійного життя в процесі формування їх життєвої компетентності.

Завдання:

  • сприяння розвитку потреби у самопізнанні, саморозвитку, самовдосконаленні і самоактуалізації;
  • формування умінь та навичок самостійного розв’язання складних життєвих ситуацій у сфері міжособистісних стосунків (сімейні, професійні, соціальні взаємини);
  • розвиток відповідальності за свій життєвий вибір і своє життя;
  • розвиток творчого мислення і творчих здібностей;
  • формування здатності критичного ставлення до інформації і вироблення власної позиції щодо конкретних явищ;
  • формування гармонійно розвиненої, соціально свідомої, толерантної особистості.
Мої файли | Переглядів: 356 | Завантажень: 6 | Додав: elena | Дата: 08.09.2015 | Коментарі (0)

Головна мета курсу “Моя майбутня професія: шлях до успіху” – підготовка учнів випускних класів до професійного самовизначення в умовах ринку праці. Мета курсу реалізується у процесі вирішення комплексу навчальних і виховних завдань: виховання в учнів ставлення до себе як суб’єкта майбутньої професійної діяльності, усвідомлення своєї індивідуальної неповторності, відповідальності та впевненості у досягненні майбутнього професійного успіху; активізація процесів самопізнання, самооцінки та актуалізація потреби у самовдосконаленні; формування системи знань учнів про зміст та структуру світу професій, сучасні вимоги соціального середовища до фахівців на ринку праці, стратегію і тактику реалізації визначених напрямів власного кар’єрного зростання у майбутньому; ознайомлення учнів із способами і прийомами прийняття обґрунтованих рішень про вибір майбутньої професії, забезпечення їх практичним досвідом пошуку необхідної інформації для розробки або ж удосконалення стратегії професійного зростання у майбутньому.

Мої файли | Переглядів: 417 | Завантажень: 7 | Додав: elena | Дата: 08.09.2015 | Коментарі (0)

Метою факультативного курсу є створення передумов для особистісного зростання підлітка та формування його позитивної «Я концепції».

Основні завдання курсу:

  • розширення знань підлітка про індивідуальні психологічні особливості людини;
  • створення умов для формування прагнення до самопізнання, занурення в свій внутрішній світ і орієнтування в ньому;
  • формування навичок спілкування, уміння слухати, висловлювати власну точку зору, приходити до компромісних рішень і розуміння інших людей;
  • сприяння усвідомленню своєї життєвої перспективи, життєвих цілей, шляхів і способів їх досягнення.
Мої файли | Переглядів: 699 | Завантажень: 54 | Додав: elena | Дата: 08.09.2015 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-30 31-40 41-44