Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 44 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 5 » |
Мета курсу. Розвиток у школярів психологічної готовності щодо здійснення особистісного професійного самовизначення в типових та нестандартних ситуаціях обумовлених сучасною ринковою економікою. Необхідно виділити наступні складові, що визначають готовність до усвідомленого та відповідального вибору: 1. Когнітивна готовність, що включає в себе певний обсяг необхідних теоретичних знань без яких неможливе успішне здійснення професіного самовизначення. 2. Функціонально-діяльнісна готовність передбачає володіння вміннями і навичками сприймати і аналізувати інформацію, постулювати альтернативи вибору, що визначає альтернативи можливих дій в ситуації вибору. 3. Ціннісно-мотиваційна готовність, визначає сенс вибору, мотиви і цінності, що лежать в його основі. 4. Вольова готовність до реалізації прийнятого рішення, в основі якої лежить розвиток емоційно-вольової саморегуляції, уміння долати зовнішні і внутрішні перешкоди. |
Метою даної програми є забезпечення сучасного уніфікованого цілісного інформування й навчання учнів з профілактики алкогольних проблем в умовах загальноосвітніх навчальних закладів I-III ступенів. Основними завданнями факультативу «Відверта розмова» є: системне проведення профілактичних занять; підвищення соціальної та особистісної компетентності учнів; забезпечення цілісного інформування і навчання з питань попередження алкогольних проблем; формування навичок підтримки здорового способу життя; формування навичок особистісного захисту, а саме: протистояння соціальному тиску, відстоювання власної позиції, впевнена поведінка, ефективне спілкування, критичне мислення, самоповага, самоконтроль, прийняття рішення; зменшення особистісних факторів ризику та підвищення особистісних факторів захисту; підвищення компетентності батьків щодо факторів захисту від алкогольних проблем в умовах сімейного життя; допомога батькам в усвідомленні того, що головна роль в профілактиці проблем, пов’язаних із вживанням алкоголю, належить сім’ї. |
Мета курсу:
|
Головна мета курсу – поглибити навички самоаналізу і саморозуміння, розуміння почуттів і мотивів поведінки оточуючих, навчити вмінню знаходити вихід у скрутних обставинах, долати блокуючі неприємні почуття і власну невпевненість, будувати життєві перспективи. Завдання курсу:
|
Основною метою факультативу є формування психологічної готовності юнаків та дівчат до шлюбу. Завдання курсу: підвищення відповідальності молоді перед сімейним життям; формуваннята соціальної престижності батьківства і материнства; ознайомлення старшокласників з психогігієною статевого життя, типовими проблемами подружнього життя; пропаганда здорового способу життя; висвітлення питань найбільш раціонального ведення господарства, ефективної та економічної організації бюджету сім'ї. |
Метою спецкурсу є формування в учнів комплексу наукових знань з методики проведення наукових досліджень, аналізу й синтезу отриманих результатів, оформлення наукової праці і представлення наукових результатів в публікаціях та доповідях.
|
Провідна дидактична мета курсу «Конфліктологія у школі» - формування в учнів теоретичних знань та практичних навичок оволодіння формами спілкування, які сприяють конструктивним виходам із конфліктів та активізують творчий потенціал учня за рахунок глибшого пізнання себе, свого внутрішнього світу. Основними задачами курсу є: – пізнання загальної структури особистості; – визначення складових спілкування і взаєморозуміння; – усвідомлення причин конфліктогенності особистості в соціуму; – знайомство зі структурою та динамікою конфліктів; – аналіз конфліктів і пошук шляхів їх розв’язання, корекція стосунків; – навчання методам самодіагностики соціального та психічного стану особистості; – оволодіння способами запобігання конфліктам. |
Мета курсу – психологічна підготовка старшокласників до майбутнього самостійного життя в процесі формування їх життєвої компетентності. Завдання:
|
Головна мета курсу “Моя майбутня професія: шлях до успіху” – підготовка учнів випускних класів до професійного самовизначення в умовах ринку праці. Мета курсу реалізується у процесі вирішення комплексу навчальних і виховних завдань: виховання в учнів ставлення до себе як суб’єкта майбутньої професійної діяльності, усвідомлення своєї індивідуальної неповторності, відповідальності та впевненості у досягненні майбутнього професійного успіху; активізація процесів самопізнання, самооцінки та актуалізація потреби у самовдосконаленні; формування системи знань учнів про зміст та структуру світу професій, сучасні вимоги соціального середовища до фахівців на ринку праці, стратегію і тактику реалізації визначених напрямів власного кар’єрного зростання у майбутньому; ознайомлення учнів із способами і прийомами прийняття обґрунтованих рішень про вибір майбутньої професії, забезпечення їх практичним досвідом пошуку необхідної інформації для розробки або ж удосконалення стратегії професійного зростання у майбутньому. |
Метою факультативного курсу є створення передумов для особистісного зростання підлітка та формування його позитивної «Я концепції». Основні завдання курсу:
|